hirdetés
A csomagokat a Magyar Posta Zrt. szállítja ki november 2. és december 12. között. Ebben az időszakban a kézbesítést a Posta munkatársai kétszer kísérlik meg, ha ekkor sem járnak sikerrel, értesítést hagynak a postaládában, amely tartalmazza, hogy mikor, és hol lehet átvenni a küldeményt.
Az át nem vett csomagokért már a karácsonyt megelőző héttől lehet jelentkezni.
A küldeményt az arra jogosult nyugdíjas, vagy az általa meghatalmazott személy a Polgármesteri Hivatalban (Nyíregyháza, Kossuth tér 1.) veheti át 2022. december 16. és 2023. január 06. között, az alábbi napokon és időpontokban:
hétfőn, szerdán: 8:00-12:00 és 13:00-16:30 között,
valamint kedden, pénteken: 8:00-12:00 óráig.
Az utólagos átvételhez szükséges dokumentumok:
Személyi igazolvány és lakcímkártya, meghatalmazott esetén meghatalmazás, valamint nagyban megkönnyíti a csomag átadását a Magyar Posta Zrt. által meghagyott értesítés.
Fontos információ:
December 21-ig (szerda) a Polgármesteri Hivatal épületébe a Kossuth tér felőli főbejáraton,
míg december 23. és január 6. között - a megadott napokon - a Posta felőli hátsó kapun léphetnek be az át nem vett csomagért jelentkezők.