Innovatív online felülettel újít a Marketing Summit Hungary

Aug 25, 2021

A digitális megoldások jelentősége soha nem látott módon értékelődött fel az elmúlt időszakban. A mögöttünk hagyott másfél év, a járvánnyal és a fogyasztói szokások változásával megköveteli azt a rugalmasságot, amit a technológia biztosít. Idén először a Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group egy online platformmal egészíti ki a marketingszakma legfontosabb eseménye, a Marketing Summit Hungary repertoárját. A Summit Play egy innovatív, online konferencia-streaming felületet kínál a kommunikációs szakmának, exkluzív tartalmakkal kiegészítve, amelyek a tudásmegosztást támogatják. 

Közös fejlesztést hajtott végre a Magyar Marketing Szövetség és az egyik legnagyobb hazai kommunikációs ügynökség, a Lounge Group. A szintén együttműködésben megvalósított Marketing Diamond Awards verseny után idén közösen hozták létre és vezetik be a marketing- és üzleti döntéshozók csúcstalálkozója, a Marketing Summit Hungary online csatornáját, a Summit Play-t. Itt számos exkluzív szakmai tartalmat érhetnek majd el az érdeklődők, ezeket kizárólag a Summit Play felületén publikálják. A konferencia előadásai mellett kerekasztal-beszélgetések, előadói interjúk és exkluzív backstage pillanatok is megjelennek majd.

Az online platform életre hívásának alapja a felértékelődő rugalmasság. Az, hogy mára szinte semmilyen üzleti vagy marketingtevékenység nem nélkülözheti a digitális megoldásokat, a sokszínű alternatívák és részvételi lehetőségek felkínálását. A Marketing Summit rendezvény idén először ezért egészül ki online felülettel, az ide kerülő tartalmak koncepciójának megalkotását és azok gyártását a Lounge Group szakértői végzik. A Lounge Csoport 360 fokos kommunikációs praxisával az új, online csatorna létrehozásához szükséges tudást és megoldásokat biztosítja, legyen szó akár tartalomgyártásról, interjúkészítésről, forgatókönyvírásról, akár az online, audiovizuális tartalmak teljes körű menedzseléséről.

A Marketing Summit Hungary, mint a marketing- és üzleti döntéshozók exkluzív csúcstalálkozója idén a koronavírus-járvány utáni időszak üzleti és szakmai lehetőségeit helyezi a fókuszba” – mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke. „A marketing ma időszerűbb, mint valaha, az iparág gazdaságot motorizáló szerepe elvitathatatlan. A Summit Play tartalmai abban nyújtanak segítséget, hogy megértsük a marketing e szerepét, illetve, hogy minél több marketingorientált szervezet és megoldás szülessen a lehetőségek időszakában” – tette hozzá.

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szoros szakmai partnersége, a Marketing Diamond Awards sikere után nem volt kérdés, hogy örömmel állunk a rendezvény mellé. Az együttműködés, közös újítás annyiban is szívügyünk, hogy a Summit Play létrehozását olyan alapvető értékek hívták életére, amelyek ügynökségünk szervezeti kultúrájának is szerves építőkövei: a rugalmasság, a folyamatos fejlődés, illetve a nyitottság” – hangsúlyozta Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

Az idei Marketing Summitot egy új, különleges helyszínen rendezik meg szeptember 16-án, a budai Haris Parkban. A Summit Play platformon számos egyedi, extra tartalom válik elérhetővé az eseményt megelőzően és azt követően is.

 

Előző hír
Folytatódik az aszfaltozás a Törpe utcánál
Következő hír
Tovább fejlődik Sóstó

Kapcsolódó híreink