Ismét Marketing Diamond díjat vett át a Móricz Zsigmond Színház

hirdetés

A napokban rendezték meg Budapesten a Magyar Marketing Szövetség 2023-as Marketing Diamond Awards díjátadóját, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház 5 Marketing Diamond elismerést nyert el. A színház az országos szakmai ranglistán is kitűnő teljesítményt nyújtott, megőrizve 2. helyét a listán. A díjakat Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője vette át.

Ünnepelt a napokban a Móricz Zsigmond Színház, hiszen a Magyar Marketing Szövetség 2023-as Marketing Diamond Awards díjátadóján, Budapesten kiemelkedő sikert értek el. Összesen öt Marketing Diamond elismerést nyertek, megerősítve kimagasló marketingstratégiájukat és teljesítményüket. A Marketing Diamond Listen az elmúlt 3 év eredményei alapján (2021–2023) a nyíregyházi teátrum a 2. helyen áll, 13 Gyémánt díjjal a megbízói oldalon. Holik Emőke, a színház értékesítési vezetője büszkén vette át a díjakat, jelképezve a társulat kemény munkáját és elkötelezettségét.

„Idén 5 Marketing Gyémánt díjat nyertünk el a Magyar Marketing Szövetség pályázatán. Kettőt a márkaépítés kategóriában a Móricz Zsigmond Színház, illetve a Bencs Villa márkaépítéséért. Ügyfélélmény programjainkért – a Szindbád VIP Mozi bevezető kampányáért, valamint Produkciós és nyomdai munkáinkért – kaptuk a díjakat” – mondta Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője.

Idén szintén a díjakkal együtt jár a „marketinggyémánt” elektronikus védjegy is, amely lehetővé teszi a színház számára, hogy a logót számos kommunikációs felületen használja. Ez a védjegy egyben azt is jelképezi, hogy a nyíregyházi teátrum elismert és megbecsült szereplője a marketing világának.

„A Móricz Zsigmond Színházban a marketingfeladat nem csak színházmarketingre korlátozódik, az általunk üzemeltett helyszíneknek is mi végezzük ezt a munkát. A Rózsakert Szabadtéri Színpad, a Bencs Villa, a Szindbád Színháztörténeti Rendezvénytér, valamint a VIDOR Fesztivál marketingtevékenysége is hozzánk tartozik. Több éve azon dolgozunk, hogy összehangoltan, szinergikusan is egymásra épülő pozitív hatásokkal építsük a marketinget és ezért örülünk ennek az országos elismerésnek” – nyilatkozta Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője.

Az idei év ismét bizonyította, hogy a szakmai elismerések nem csupán a nagy ügynökségek és márkák kiváltsága, hanem a kis költségvetésű kampányoké is lehet.