Középiskolákba látogatott el a NAV, és ennek még örültek is a diákok!

Feb 26, 2024

A Nemzeti Adó- és Vámhivatalnak évek óta küldetése, hogy a digitalizáció irányába, a korszerűbb, modern megoldások felé terelje az adózókat, melynek első lépése az elektronikus kapcsolattartás biztosítása.

Az ügyfélkapu a NAV számos elektronizált ügyintézési lehetőségét teszi elérhetővé a digitalizáció térhódításával, melyre leginkább a középiskolás generáció nyitott. Ez indikálta a NAV Szabolcs-Szatmár-Bereg Vármegyei Adó- és Vámigazgatósága kezdeményezését, amikor a vármegye legnagyobb létszámú középiskoláiba kitelepülve, a helyszínen biztosították a diákok ügyfélkapunyitását. Az előzetes megkeresésre jelentkező 16 középiskolában több, mint 1600 ügyfélkaput nyitottak a NAV munkatársai. A 11.-es 12.-es tanulók nagy örömmel fogadták a kezdeményezést, mivel a végzős diákok felsőoktatásba történő jelentkezésének is feltétele az ügyfélkapu. A diákok lelkes fogadtatása révén több résztvevő iskola már a helyszínen jelezte, hogy a következő tanévben is igényt tartanak a kitelepülő ügyfélkapunyitási lehetőségre.

Piszár Tünde, sajtóreferens

Előző hír
Folytatódik az Értékes Esték programsorozat
Következő hír
Ipari park – Jelentős munkahelyteremtő beruházásokkal érkeznek az új cégek

Kapcsolódó híreink