Már tudjuk, hogy alakul a polgármesteri hivatal munkarendje a következő hetekben
Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzatának címzetes főjegyzője arról adott tájékoztatást, hogyan alakul a város polgármesteri hivatalának ünnepi munkarendje:
dátum |
munkaidő |
ügyfélfogadás |
december 06. (péntek) |
08:00-14:00 |
08:00-12:00 |
december 07. (szombat) |
08:00-12:00 |
08:00-12:00 |
december 13. (péntek) |
08:00-14:00 |
08:00-12:00 |
december 14. (szombat) |
08:00-12:00 |
08:00-12:00 |
december 24. (kedd), december 27. (péntek) pihenőnap |
2024-ben az utolsó munkanap december 23. (hétfő).
A Polgármesteri Hivatal – a Közgyűlés határozata értelmében – 2024. december 30. és 31. között igazgatási szünetet tart, az ügyfélfogadás szünetel, a PM hivatal épülete zárva lesz.
2025-ben az első munkanap január 2. (csütörtök).
Portálunkat Dr. Szemán Sándor címzetes főjegyző tájékoztatta.