hirdetés
A napokban rendezték meg Budapesten a Magyar Marketing Szövetség 2021-es Marketing Diamond Awards díjátadóját, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház 2x-es Marketing Gyémánt Díj tulajdonosa lett. A díjakat Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője vette át. A Marketing Diamond List-en a nyíregyházi teátrum a 2. helyen áll az elmúlt évek eredményei alapján, 12 Gyémánt Díjjal, a megbízói oldalon.
„A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketingbüdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében” – így nyilatkozott a színház a legújabb elismerésről.
„Nagyon büszkék vagyunk rá az egész társulat nevében, hogy ismét két Marketing Gyémánt Díjat sikerült elhoznunk a Marketing Awards díjátadón. Az elmúlt két év nagyon nehéz volt a társulat számára, egészen kreatív, innovatív módszereket kellett találnunk, és találtunk is. Az egész társulat lelkesen dolgozott azon, hogy megmaradjon a kapcsolat a nézőinkkel, a közönséggel. Ezért is kaptuk most ezt a két díjat. Az egyik az online innovatív munkáinkért járt, a másik díj a 20. VIDOR megrendezéséért” – tájékoztatott Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője.
A lezárások idején a Móricz online családot hírelte és működtette a színház a nézők örömére. E mellett lehetővé tették több előadás elérését és megtekintését, szintén az online térben. Sorra jöttek az ötletek, a felvételek, melyeket interaktív időszak követett, hiszen több esetben szót kaptak a nézők, választhattak és szavaztak a produkciókra.
„Jelenleg szerencsére nyitva vagyunk, várjuk a látogatókat, a nézőket. Egyre nagyobb számban jönnek, aminek nagyon örülünk. Tervezzük az új évadot, nagyon izgalmas előadásokkal, ismét. Tervezzük a Rózsakertet, ahol egész nyáron előadások lesznek. Hál’ Istennek, megint a hagyományos eszközökkel is tudunk készülni, de maradtak az innovatív, kreatív módok. Ezekkel mindig foglalkozni kell, és rugalmasan hozzáállni, mert sajnos bármikor bekövetkezhet bármi” – folytatta Holik Emőke.
A díjjal együtt jár a „marketinggyémánt” elektronikus védjegy, a cég kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap, hírlevél, e-mail aláírások, közösségi média, vagy például online és offline hirdetési felületek. A díj egyben védjegy is, amely a cég elismertségét mutatja – írják a díj adományozói.