Megújult ügyfélszolgálati iroda Mátészalkán

Öt település: Mátészalka, Ópályi, Nyírcsaholy, Jármi és Csenger csatlakozott a Víziközmű törvény előírásainak megfelelően 2015. január 1-jével a Nyírségvíz Zrt. szolgáltatásaihoz. A Víz Világnapja előtt adták át a térség ügyfeleinek azt a megújult Ügyfélszolgálati Fiókirodát, amely modern körülmények között fogadja a szolgáltatást igénybe vevőket. A Kossuth utcai iroda felújítását a Nyírségvíz Zrt. önerőből végezte. Festés, burkolás, nyílászárócsere után szakmailag felkészült ügyintézők megfelelő informatikai háttérrel állnak az ügyfelek rendelkezésére.

Szabó Istvánné, a Nyírségvíz Zrt. vezérigazgatója a fiókiroda átadásán azt mondta a Nyíregyházi Televízió Híradójának, a törvényi kötelezettség mellett a felhasználóiknak a jogos elvárása, hogy ügyeiket helyben el tudják intézni. A Nyírségvíz Zrt. ettől is többet nyújt ügyfeleinek, hiszen egy fiókirodának heti nyolc órában kell az ügyfelek rendelkezésére állni, itt viszont napi nyolc órában intézhetnek ügyeket a szolgáltatást igénybe vevők.

TÖBB MINT FIÓKIRODA

A Nyírségvíz Zrt. Mátészalkai Fiókirodája hétfőtől péntekig reggel 8 óra és délután 4 óra között várja az ügyfeleit. A megújult helyiségben vízfogyasztással, bejelentésekkel, felhasználó- és fizetőváltással kapcsolatos ügyeket, valamint csatornadíjjal összefüggő kérelmeket intézhetnek az ügyfelek.

Hanusi Péter, Mátészalka polgármestere szerint a 2014 októberében megalakult új mátészalkai képviselő-testületnek a Nyírségvíz Zrt.-vel kötött szerződése az első olyan sikeres lépése, amit – a polgármester szerint – sokan „sikertörténetnek” titulálnak. A város vezetője hozzátette, a szerződésben rögzítették, hogy nem csupán a törvénynek megfelelően „csak” egy fiókiroda létesül, heti maximum két nyitva tartással, hanem egy heti öt munkanapon át tartó komplett irodát üzemeltet a szolgáltató a helyiek örömére.

KÖZPONTI HÁLÓZAT

Az ügyfélszolgálaton működő infrastruktúrának köszönhetően az ügyintézők közvetlen kapcsolatot tudnak teremteni a nyíregyházi központi adatbázissal, így az ügyfelek naprakész, pontos információkat kaphatnak a vízfogyasztással kapcsolatos adataikról.

Mikita Eszter