Mobilappot hozott a Mikulás a Polgármesteri Hivatal ügyfeleinek
Fotó: Illusztráció

Időpontfoglaló Mobil alkalmazást vezet be a Polgármesteri Hivatal.

Az elmúlt években fokozatosan újulnak meg Nyíregyháza Polgármesteri Hivatalának épületrészei. Legutóbb a Hivatal B épületének igazgatási ügyfélszolgálata, és az igazgatási osztály irodái korszerűsödtek 1,5 millió forintból.

A felújítással párhuzamosan hívószámos rendszerrel felszerelt ügyfélváró került kialakításra. Ezáltal, a sorszám alapján történő behívás már nem csak az ügyfélszolgálati centrumban – az adóosztály, szociális és köznevelési osztály, építésügyi osztály ügyfélszolgálati ablakainál – érhető el az ügyfelek számára, hanem az igazgatási osztály ügyfélszolgálatán is.

A fejlesztés következő lépéseként pedig egységes időpontfoglalási rendszer kerül bevezetésre a hatósági jellegű feladatot ellátó osztályok ügyfélszolgálatain, így az adóosztályon, építésügyi osztályon, igazgatási osztályon, közterület-felügyeleten és a szociális és köznevelési osztályon. Az új rendszer lehetővé teszi mind internetes felületen, mind mobilapplikáció segítségével az előzetes időpont foglalást, amely várakozásaink szerint jelentősen megkönnyíti az ügyintézést, lerövidítheti a hosszas hivatali várakozást. Reméljük, hogy ügyfeleink a rendszer használatával könnyebben beilleszthetik napi teendőik, szabadnapjaik közé a hivatali ügyintézést.

Az interneten, illetve az UrbanIQ mobilapplikációval 2 héttel előre is lehet foglalni időpontot, ezzel csökkentve a várakozás idejét. A mobilalkalmazást a NISZ Zrt. fejlesztette Nyíregyháza Megyei Jogú Város Önkormányzatának igényeire szabva. A rendszer használatával előre kiszámíthatóvá válik a várakozás ideje. Elég akár 5 perccel a lefoglalt időpont előtt megérkezni és várakozni egy rövid ideig. Megszűnik a bizonytalan, hosszas hivatali várakozással eltöltött idő, lecsökkenhet a várakozók száma is.

Az ügyfelek hamarabb, nagyobb elégedettséggel intézhetik ügyeiket a Hivatalban, annál is inkább, mert a rendszer arról is tájékoztatja az adott ügyben időpontot foglaló ügyfelet, hogy milyen iratokat hozzon magával a gördülékenyebb ügyintézés érdekében. Az applikáció letölthető 2019. december 6. napjától az Androidos és a iOS rendszerekre ingyenesen az applikációs áruházakból. Ezzel egyidejűleg a www.nyiregyhaza.hu weblapon az online foglalás lehetősége is biztosítottá válik.

A rendszer bevezető szakaszában, a hivatal munkatársai folyamatosan monitorozzák a működését és várják az ügyfelektől érkező visszajelzéseket is, hogy azokat is figyelembe véve finomítsuk a rendszert. Amennyiben az előzetes időpontfoglalás ügyfeleink körében kedvező fogadtatásra talál, a rendszer a jövőben kiterjeszthetővé válik a Polgármesteri Hivatal valamennyi, nagyobb ügyfélforgalmat bonyolító osztályainak ügyfélfogadásaira is.

Egyszerű alkalmazás mobilon - UrbanIQ

A telefonra telepített alkalmazás használata egyszerű. Regisztrálni lehet közösségi azonosítókkal, vagy csak egy email cím és jelszó megadásával. Regisztrációt követően azonnal lehet - válogatva az ügycsoportokban - előre lefoglalni időpontokat. A lefoglalt időpontok az applikációban megtekinthetők.

Időpontfoglalás a honlapon

A www.nyiregyhaza.hu honlapon található e-időpontfoglalás menüpontra kattintva megnyílik az időpontfoglaló alkalmazás, ahol - válogatva az ügycsoportokban – előre lehet lefoglalni időpontokat. Az időpont foglalásáról a rendszer visszaigazoló e-mailt küld. Természetesen továbbra is van lehetőség időpontfoglalás nélkül hatósági ügyet intézni, ekkor a le nem foglalt időpontokban sorszámmal kereshetik fel a Hivatal ügyfélszolgálatait az ügyfelek.

Kapcsolódó galéria

Mobilappot hozott a Mikulás a Polgármesteri Hivatal ügyfeleinek