hirdetés
Több online csekkbefizetési lehetőséget is kínál ügyfeleinek a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. A jelenlegi vírushelyzet miatt talán többen is keresik majd ezeket a megoldásokat, így a postai sorban állás is elkerülhető. A társaság ügyfélszolgálati irodái az új intézkedésekkel egyidejűleg bezártak.
Évekkel ezelőtt az ügyféligényeket a személyes jellegű és papír alapú dokumentumok által körülhatárolt ügyintézés képezte, mára ez a technika fejlődésével teljesen átalakult. Az emberek mindennapi életében fokozatosan vált meghatározóvá az internet használata, mindez pedig hatással lett a számlák befizetésére is. A postán való sorban állás helyett egyre többen választják a papírmentes, elektronikus számlafizetést, amit a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. több csatornán is biztosít a felhasználói számára.
„Csoportos megbízási szerződéssel, akinek van bankszámlaszáma, tudja rendezni számláját a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. felé az a felhasználó, aki felhatalmazza társaságunkat, hogy a csoportos megbízási szerződés kitöltésével, számlavezető pénzintézetek felé benyújthassuk a követelésünket. Ehhez nincs másra szükség, mint a számlán lévő felhasználói azonosítóra, illetve a szolgáltatóazonosítóra” – mondta Matyasovszkiné Buri Adrienn, a NYÍRSÉGVÍZ Zrt. kommunikációs referense.
Díjnet szolgáltatás
A NYÍRSÉGVÍZ Zrt. e-számla szolgáltatását igénybe lehet venni a Díjnet rendszer használatával is. Ennek köszönhetően a számlákat meg lehet nézni, letölteni és akár több szolgáltató számláit is egy helyen gyűjtheti, nem kell várni a postán érkező csekket. Az a három szerencsés felhasználó, aki december 15-ig regisztrál a dijnet.hu oldalon, egy értékes telefont is nyerhet a társaság jóvoltából.
„Lehetőség van még arra, hogy amennyiben van internetes banki elérésük, azaz netbankjuk az ügyfeleknek, akkor egy egyszerű átutalással a felhasználó nevét, a felhasználói azonosítóját és a felhasználási hely megjelölését beírva az utalásba, így teljesítsék a kifizetéseiket, vagy a manapság használatos iCsekk alkalmazás is működik társaságunknál. Ehhez egy mobiltelefonra, egy ingyenesen letölthető alkalmazásra, illetve a számlán lévő QR-kódra van szükség, amelyet egyszerűen befotózhat telefonjával az ügyfél és ezáltal a számla adatai is rögzítésre kerülnek társaságunknál” – tette hozzá a kommunikációs referens.
Zárva az ügyfélszolgálat
A jelenlegi vírushelyzet miatt a NYÍRSÉGVÍZ a személyes ügyfélszolgálati irodáit – beleértve a műszaki iroda személyes ügyfélszolgálatát is – 2020. november 12-től további rendelkezésig zárva tartja. Az ügyintézés továbbra is elérhető elektronikusan, postai úton vagy telefonon keresztül.