hirdetés
Forgalomélénkítő kampánnyal segíti a Magyar Turisztikai Ügynökség a fürdőket: „Kikapcsol, gyógyít, feltölt” – ezzel a szlogennel indították el a napokban a legújabb, az ország gyógyfürdőit a középpontba állító belföldi és nemzetközi kampányát. A reklám sokat segít a nyíregyházi Aquarius Élményfürdőnek is, ami jelenleg is várja a vendégeket.
Az energiaválság miatt a két kisebb fürdőt be kellett zárni Nyíregyházán, így hetek óta már csak a fő attrakció, vagyis az Aquarius Élményfürdő üzemel. Vendégek szép számmal jönnek továbbra is, külföldről és belföldről egyaránt.
Energiaválság a fürdőkben
Önmagában viszont ez sem tudja fedezni a megnövekedett energiaköltségeket, így további segítségre is szükség van – mondta Podlovics Lajos, a Sóstó-Gyógyfürdők Zrt. vezérigazgatója. A tulajdonos önkormányzat is segít a fürdőnek, illetve jó szezont is zártak Nyíregyházán, így plusz pénzzel tudtak ráfordulni az őszi-téli időszakra, ezt viszont felemészti a megnövekedett kiadás, bármilyen jó is a vendégforgalom – tette hozzá Podlovics Lajos.
Továbbra is minőségi a szolgáltatás
„Hogyan tud a cég további megtakarításokat eszközölni? A még nyitva tartó fürdőknél nem egy ördögtől való dolog, hogy elvégzik az élményelemek működésének racionalizálását. Ez azt jelenti, hogy az élményelemek megmaradnak, mert ha kikapcsolnának mindent az élményfürdők, akkor az élmény ígérete veszne el a vendégek számára. Ez nem megengedhető, mert akkor sokkal rosszabb minőségű szolgáltatást kapna a vendég, de van hullámmedence, csak kicsit ritkábban indul, van sodrófolyosó is, de az is ritkábban indul el. Bizonyos nyakzuhanyok, amelyek nincsenek használatban, azokat figyelik a kollégák, lekapcsolják, amikor vendégigény mutatkozik, bekapcsolják és ugyanez igaz a csúszdáknál is, tehát ilyen dolgokkal rengeteg pénzt és energiát lehet megtakarítani” – nyilatkozta Podlovics Lajos.
A covidos években sokat okosodott a szakma, mindig azokra a problémákra keresnek megoldást, ami pillanatnyilag adódik – tette hozzá a vezérigazgató.
Forgalomélénkítő kampány
Most a fürdőket a Magyar Turisztikai Ügynökség forgalomélénkítő kampánnyal próbálja segíteni. Az MTÜ marketingkommunikációs eszközeivel az energiaválság miatt nehéz helyzetbe került turisztikai szolgáltatókat támogatja. A reklámkampány célja, hogy a forgalomélénkítés által növekedjen a szolgáltatók bevétele, ami hozzájárulhat az energiaköltségek kigazdálkodásához. A november közepén elindított téli kampány az ország gyógy- és termálvízkincsét, világszínvonalú fürdőit népszerűsíti. Jakab Zsófia, az ügynökség marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese egy közleményben kiemelte: a kialakult energiaválság által leginkább érintett turisztikai szolgáltatók között nagy számban találhatók fürdők, ezért is kerültek a téli kampány fókuszába. A cél, hogy minél több belföldi és külföldi utazót elérve hívják fel a figyelmet Magyarország világszínvonalú gyógy- és termálvíz kincsére, valamint az erre épülő hazai fürdőkultúrára. Bíznak abban, hogy a kampány jelentősen hozzájárul majd a magyar fürdők forgalmának növekedéséhez. Ennek a lehetőségnek természetesen a nyíregyházi élményfürdőben is örülnek.
Várják a vendégeket
„Minden reklám segítség, amit kap a fürdőszakma. Ugye hogy működik a világ, a negatív hír, az hír, a jó hír, az sosem hír. Több fürdő is bezárt már az országban, ennek híre megy. A köztudatba az megy át, hogy zárva vannak a fürdők, ezt egyensúlyozni kell, erre ez a kampány tökéletesen alkalmas. Mi sem vettünk vissza a marketingtevékenységünkből, meg kell mutatnunk, hogy igenis működünk, vagyunk és lám a most látható példa is azt mutatja, hogy jönnek a vendégek, de egyre többször vesszük észre, hogy már érkezés előtt a vendégek telefonálnak, hogy nyitva vagyunk-e, tehát egy általános bizonytalanság a vendégek körében is tapasztalható” – mondta a vezérigazgató.
Az élményfürdőben 6500 négyzetméteren különböző fürdőszolgáltatásokkal várják a vendégeket, többek között csúszdákkal, gyermekmedencékkel, jakuzzival, termálvízzel és hullámmedencével.