Szakmai elismerés a Középkori templomok útja marketingjének

Jún 3, 2015

A pályázatot a Magyar Marketing Szövetség írta ki azzal a céllal, hogy a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széles körű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez. A Szabolcs-Szatmár-Bereg megyéből érkezett pályázatok közül a cégénydányádi mellett az SZSZBMFÜ Nonprofit Kft. programját, a templomutat népszerűsítő marketingprogramot tartotta a zsűri megalapozottnak, kreatívnak, hatásosnak és hatékonynak.
Dr. Kondra Laura, az ügynökség ügyvezetője örült az elismerésnek, mint mondta: a kitartó és alapos munka meghozta gyümölcsét: a Középkori templomok útja igazi védjeggyé és követendő gyakorlattá vált.

Előző hír
Swing, szerelem, Szulák - koncert a VMKK-ban
Következő hír
Beszélgetés egy 56-os hazafival

Kapcsolódó híreink