Tájékoztatás – Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Nyíregyháza Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala - a Közgyűlés határozata értelmében, figyelemmel a kormányzati igazgatási szünetre – 2022. december 22. és 2023. január 6. között igazgatási szünetet tart, az ügyfélfogadás szünetel.

Az igazgatási szünet időtartama alatt az Anyakönyvi Csoportnál kizárólag a halaszthatatlan, az igazgatási szünet időtartama alatt történt, úgynevezett otthoni születések és halálesetek anyakönyvezésére, illetve az ún. „közeli halállal fenyegető” házasságkötések ügyintézésére lesz lehetőség. Az erre vonatkozó bejelentéseket 2022. december 28-án (szerdán), valamint 2023. január 4-én (szerdán) 8.00-10.00 óra között fogadják. A megadott napokon a 0642/524-524 telefonszámon, ill. személyesen az anyakönyvi ügyfélszolgálaton lehet bejelentést tenni.

A Szociális és Köznevelési Osztály munkatársainál az igazgatási szünet ideje alatt is jelentkezhetnek a nyíregyházi nyugdíjasok az át nem vett karácsonyi csomagokért. A küldeményt december 16. és január 6. között, az alábbi napokon és időpontokban lehet átvenni: hétfőn, szerdán: 8:00-12:00 és 13:00-16:30 között, valamint kedden, pénteken: 8:00-12:00 óráig.

Egyéb ügyekben az ügyintézés szünetel, az ügyfélszolgálatok zárva tartanak.