hirdetés
A kiváló marketingtevékenység, a vendégéjszakaszámok jelentős emelkedése és a folyamatos, összehangolt turisztikai fejlesztések – ezek állnak a Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. rangos elismerése mögött. Az elismeréssel új lendületet kaptak a szakemberek a jelenlegi céljuk eléréséhez is, hogy a külföldi vendégeket újra a városba csábítsák.
Két frekventált helyszínen, a Kossuth téren és az állatkert előtt is egy-egy turisztikai információs központ segíti a Nyíregyházára látogatókat. Az itt dolgozó szakemberek minden fontos információt tudnak, amelyek segíthetik a turisták tartalmas időtöltését, tájékoztatják őket az aktuális programokról, szálláshelyekről, a helyi vendéglátásról, de akár az orvosi ellátás legközelebbi helyszínéről is. Öten, a nyári időszakban pedig hatan dolgoznak. De nem csak a turisták segítése a feladatuk, a város marketingtevékenységét is ők végzik.
Rangos elismerés
Ezt díjazta most Az utazó magazin, ami egy nagyon régóta működő, Magyarország egyik vezető turisztikai szakmai lapja. Minden évben díjazzák a legjobb turisztikai szolgáltatókat, most 30 kategóriában hirdették meg a versenyt és a legjobb turisztikai szervezet díját a Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. hozhatta haza.
„Ez egy közönségszavazás, illetve egy szakmai zsűri döntése alapján születik meg. Természetesen nagyon meglepődtünk és nagyon megörültünk ennek a díjnak és büszkék is vagyunk rá” – nyilatkozta Furkóné Szabó Marianna, a Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. ügyvezetője.
Marketing és kommunikáció
A turizmus területén kifejtett marketingtevékenységek alapján ítélték a nyíregyházi szervezetnek a díjat, akik folyamatosan jelen vannak külföldi és belföldi piacon is, illetve ezt kommunikálják is – tette hozzá az ügyvezető. A Nyíregyházi Turisztikai Nonprofit Kft. munkatársai rendszeresen küldenek beszámolókat, hogy a helyi turizmusban éppen mi történik, így Az utazó magazinhoz és egyéb szakmai forrásokhoz is eljuttatják az információkat. A megyeszékhely ennek köszönhetően is lehet mindig jelen az országos sajtóban is a különböző rendezvényekkel vagy az új attrakcióival.
„Látják az attrakciófejlesztéseket, látják a turizmusfejlesztést, látják a marketingmunkát és azt gondolom, hogy ebben a díjban nemcsak a mi marketingtevékenységünk, hanem a városnak az elmúlt évek tudatos és folyamatos turizmusfejlesztései is benne vannak” – tette hozzá az ügyvezető.
Óriási fejlődés
A Nyíregyházi Állatpark, a sóstói fürdők, a belvárosi kulturális negyed, templomok, a szecessziós és műemlék védelmű épületek, a látványos szökőkútpark és a virágos közterületek – ezek mind olyan dolgok, amelyek Nyíregyházára csalogatják a turistákat.
„Ez a díj egy új lendületet ad a munkához, lelkesít és biztat bennünket, hogy jó úton haladunk és próbáljunk még többet megtenni azokért az eredményekért, amelyek ehhez a díjhoz vezettek. A számok igazolnak vissza, hiszen az elmúlt tíz évben Nyíregyházán több mint duplájára nőtt a vendégéjszakák száma és az elmúlt évben is húsz százalékos növekedés volt tapasztalható az azt megelőző évhez képest. Ez az országos tizenegy százalékos átlag fölött van, illetve már a tavalyi évben a belföldi vendégéjszakákat tekintve meghaladtuk a pandémia előtti időszakot is” – mondta Furkóné Szabó Marianna.
A koronavírus-járvány nehéz évei után az iroda jelenlegi fő feladata, hogy a külföldi vendégeket Nyíregyházára csábítsa, régieket és újakat egyaránt.