Ügyfélfogadási rend a Polgármesteri Hivatalban
Dr. Szemán Sándor címzetes főjegyző, az operatív munkacsoporttal egyetértésben az alábbi tájékoztatást adja:
A Polgármesteri Hivatal 2021. május 25. napjától ismételten fogadja az ügyfeleket. Arra kérünk mindenkit, hogy a javuló járványügyi helyzet mellett is a telefonos, vagy az elektronikus ügyintézést részesítsék előnyben. Lehetőség van előzetes időpontfoglalásra egyes hatósági ügyekben, amely az UrbanIQ mobilappon és a www.nyiregyhaza.hu weboldalon is elérhető.
Ha a személyes jelenlét mégis elengedhetetlen, felhívjuk a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálataira érkező ügyfelek figyelmét, hogy valamennyi ügyfélszolgálaton kötelező a járványügyi szabályok betartása. Ennek keretében:
- belépéskor testhőmérséklet mérést végeznek, csak láztalan ügyfél léphet be az épületbe, a kéz fertőtlenítését biztosítjuk
- kötelező a maszkviselés, belépéstől az ügyintézés teljes időtartama alatt
- ha az ügyfél figyelmeztetés ellenére sem visel maszkot, az ügyintézést nem lehet megkezdeni vagy fel kell függeszteni, az ügyfelet felszólítják az épület elhagyására
- az ügyintézés végett az ügyféltérbe csak kísérő nélkül lehet belépni, kísérő csak indokolt esetben (pl. fogyatékkal élő nagykorú személy kísérése) érkezhet az ügyféllel
- kérjük, hogy az ügyintézéshez kísérőként ne hozzanak magukkal kiskorú gyermekeket, egészségük fokozott védelme érdekében
- az ügyféltérben egyszerre ablakonként csak egy ügyfél, és egy soron következő várakozó ügyfél tartózkodhat a biztonságos védőtávolság betartása érdekében.
Kérjük a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálataira érkező ügyfeleink megértését, türelmét, a koronavírus járvány miatt hozott óvintézkedések betartását, a saját, és a mások egészsége védelmében. Az ügyfélszolgálatok látogatása során bevezetett szabályok betartásában köszönjük az együttműködésüket.