Újra Marketing Gyémánt Díjas lett a Móricz Zsigmond Színház
Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója, Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője, és Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.

Tegnap este rendezték meg Budapesten a Magyar Marketing Szövetség 2021-es Marketing Diamond Awards díjátadóját, melyen a nyíregyházi Móricz Zsigmond Színház 2x-es Marketing Gyémánt Díj tulajdonosa lett. 

A díjakat Holik Emőke, a Móricz Zsigmond Színház értékesítési vezetője vette át. A Marketing Diamond List-en a nyíregyházi Teátrum a 2. helyen áll az elmúlt évek eredményei alapján, 12 Gyémánt Díjjal a megbízói oldalon.

A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. A Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.  

A díjjal együtt jár a „marketinggyémánt”  elektronikus védjegy is, a cég kommunikációs tevékenysége során a logó számos felületen, kommunikációs csatornán használható, mint honlap, hírlevél, email aláírások, közösségi média, online és offline hirdetési felületek, stb. A díj egyben védjegy is, amely a cég elismertségét mutatja.

2x-es Marketing Gyémánt Díjban részesült:

  • Az Online felületen futó kampányok kategóriában, pályamunka címe: A Móricz Zsigmond Színház innovatív marketing programjai 2021
  • Az Eseményalapú aktivációk kategóriában, pályamunka címe: 20. jubileumi VIDOR Fesztivál – a Móricz Zsigmond Színház szervezésében